F. H. F. H.
23
BLOG

Kryzys Tuskowi siłę dający i Tusk dający siłę kryzysowi

F. H. F. H. Polityka Obserwuj notkę 0

Czeka nas podobno kryzys finansowy. Wprawdzie nie wiem, jak miałby mnie dotknąć (nie jestem jeszcze właścicielem żadnego banku), ale moja niewiedza nie jest usprawiedliwieniem. Tym bardziej podzielę się wiedzą, którą zdobyłem z mymi znajomymi i wszyscy wycofamy swe środki z banków, wyprzedanymi nasze akcje i kryzys naprawdę do Polski przyjdzie.


A Donkosław? On żyje kryzysem. Dzięki niemu może pojechać do Francji, żeby mógł go pogłaskać Sarkozy Lękliwy (lękliwy Ruskich, oczywiście). Donisław zgłosi akces a nawet plan ratowania europejskich banków (niemieckich, francuskich, hiszpańskich - polskich nie ma bądź mają sie dobrze). Zgodnie z liberalnymi zasadami dołozymi im - każdy Polak po 10 euro, zeby prezesi mieli premie, a pracownicy pracę.

I kryzys przyjdzie do nas. Banki zamiast starać się o polskich klientów, będą miały ich gdzieś. Zastosuja utrudnione procedury, nie bedą starały się o nasze środki, będą podnosić koszty - przecież jest kryzys. Zamiast konkurencyjności, mamy protekcjonizm - dla swoich - mojej firmy Donek wspierać jakoś nie chce. Woli populistycznie walczyć z kryzysem, bo publika to kupi. Niemieckie gazety napiszą: premier Polski - ten, który pierwszy walczył z kyzysem. Może po odejściu z polityki dostanie jakąś intratna pozycję w Dojcze Bank-Siberia Oil Bank- kto wie? Taki zasłuzony. Narazie jednak nie służy polskiemu portfelowi i polskim interesom. Za naszą kasę robi natomiast dobrze europejskiej finansjerze i oczywiście sobie.


Tak oto Donek wspiera kryzys, a osłabia nasze portfele.

 

F. H.
O mnie F. H.

Jestem konfliktowy - z racji moich wielu twarzy łatwo znajduję wroga. Jestem otwarty na sojusze - z racji moich wielu twarzy łatwo znajduję punkty wspólne.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka